Kaksi viikkoa aukioloa takana, ja ihan ok on mennyt. Kivoja ihmisiä, mukavaa työtä, paljon tekemistä, ihania vaatteita..

Yrittänyt katsella noita suunniteltuja laskelmia vähän sillä silmällä mitä nyt on tuloja ja menoja ilmaantunut, ja vähän pelottavalta näyttää. Näillä jos mennään niin ei ihan pääse nollatulokseen, siis jos ajattelee etten minä nosta itselleni yhtään rahaa... Eli josko tuo tuosta vähän lähtisi nousuun myynti jossain vaiheessa, ettei itku tule.

Alkuperäiseen tavoitteeseen ei ole kuitenkaan kuin muutama kymppi päivämyyntiin lisää, niin olen ihan tyytyväinen. Aika näyttää miten realistista tulee olemaan ne tavoitteet, millä palkkaakin voisi nostaa.

Yksi asia missä menen aivan koko ajan sekaisin, on alv. Noissa laskelmissa osassa taitaa olla alv mukana ja osassa ei, niin tuloissa kuin menoissakin. On varmasti tosi tarkat laskelmat, right. Just ensin tajusin että ei helv... noi mun suunnitellut päivämyynnit on alvillisia, vaikka tuossa muuten lasketaan alvittomina, eli vähennetääs 22% pois ja katsotaan mitä sitten vois jäädä viivan alle... Sitten muistin että vuokrahintaan sisältyi alv, samoin puhelin- ja nettikuluihin... Ja varmaan jotain muutakin vielä on eri tavalla. Sitten taas sellaiset mitkä yleensä on suoraan b-b myyntinä ilman alvia, materiaaliostot, mahdolliset koulutukset ym.

Ota näistä sitten selvää...

Mä en tykkää rahasta, enkä numeroiden pyörittämisestä yhtään.

Olen odotellut läppäriä kuin kuuta nousevaa, ja kysynyt ainakin kolmesti että eikö nyt varmasti ole tullut postiin kun olisi pitänyt olla jo viime viikolla. Eilen laitoin sitten lähettäjälle viestiä, pisti lähetystunnuksen mulle jossa lukee että kone on ollut 15.5. jo lähipostissa. Ei ole sitten kuitenkaan mulle asti sitä lappua laittaneet. Saati sitten huomanneet kun olen käynyt kyselemässä...

No, elämä on.