Olen aivan sekaisin täällä vuodatuksessa. Useita blogeja olen silloin tällöin seuraillut, mutten koskaan tehnyt omia tunnuksia. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että on aika perustaa oma blogi.

En ymmärrä näistä sivuista, laatikoista, muotoiluista sun muista vielä yhtään mitään, mutta sisältöhän täällä on pääasia, right? Joten aloitetaan vaikka siitä.

Olen ollut riittävän monta kuukautta työttömänä, joten päätin tehdä asialle jotain. Toivon mukaan parin viikon päästä minulla on oma yritys. Todennäköisesti kuukauden päästä minulla on second hand -liike ollut ensimmäisiä päiviään jo auki. Jännittäviä aikoja, siis. Kerrottavaa riittää, mutta riittääkö aika, se jää nähtäväksi.

Olen ihan innoissani. Sukulaiset ja ystävät ovat kovasti tukemassa projektiani. Remonttiavuksi on lupautunut jo monta. Loput kaivelevat kaapeistaan aarteita, joita ei ole raaskinut heittää pois, mutta ei tule koskaan puettua päälleenkään. Äitini työkaverin äiti odottaa kuulemma jo innolla avajaisia, liike kun tulee ihan hänen naapurustoonsa. Siskon tutuntuttu kyseli voisiko hänkin tuoda tavaraa myyntiin, vaikka ei olekaan paikkakuntalaisia. Miehen vanhemmat aivan toiselta puolelta suomea ovat jo kovasti markkinoineet kauppaani kavereilleen.. Olen saanut paljon neuvoja alan ammattilaisilta. Paljon on kyllä vielä opittavaa, mutta mikäpä opettaisi paremmin kuin yrittämällä itse?

Tänään olen hahmotellut graafista ohjeistoa. Löysin openclipart.orgista  kivan kuvan jota ajattelin käyttää tulevissa lehti-ilmoituksissa ym, lisäksi logon ja käyttämäni fontit olen jo päättänyt..

Pään raapimista, kahvinjuontia ja muuta tuskastelua aiheuttaa sen sijaan teksti. Mitä kirjoitetaan lehti-ilmoitukseen, jossa kerrotaan uuden liikkeen avajaisista? Olisi kiva, jos saisi jotain selvää siitä, mikä ja missä on avautumassa. Olisi hyvä saada uudelle logolle paljon tilaa, että se jäisi lukemattakin mieleen. Olisi paljon muitakin rahanmenoja kuin lehti-ilmoittelu, joten hirveän isoa siitä ei voi tehdä. Mutta paikallislehden etusivulle kuitenkin.

Avajaiset!
Uusi vaatekauppa avaa ovensa Xxx:ssä 6.5. klo 17. Vai 13? Vai 15? Vai 11?
Tule tutustumaan avajaistarjouksiimme. Ohjelmaa ja tarjoilu. Tervetuloa.

Jotenkin tökkii..

Ehkä se on tämä kellonaika..